Advertisement

Nieskategoryzowane

  • Ruszyła kampania „The Mark” – „Znak”

    Piątek, 09 października 2009

    Przejmująca dystrybucję piwa premium Grolsch Kompania Piwowarska rozpoczęła w połowie września kampanię zapowiadającą ponowne wprowadzenie na polski rynek holenderskiej marki piwa. Kampania „The Mark" - „Znak" to cykl działań skierowanych do młodych, niezależnych osób. Czytaj więcej »

  • Konkurs, który owocuje nagrodami

    Piątek, 09 października 2009

    W ramach kampanii społecznej „5 porcji warzyw, owoców lub soku", organizowanej przez Krajową Unię Producentów Soków i współfinansowanej przez Agencję Rynku Rolnego ze środków Unii Europejskiej i budżetu Polski,  organizowany jest konkurs kierowany do szkół podstawowych w całej Polsce pod hasłem: „Moja przygoda z... Czytaj więcej »

  • Nowe Tesco

    Piątek, 09 października 2009

    W połowie października otwarte zostanie nowe Tesco w Przemyślu. Hipermarket połączony będzie z galerią handlową. Czytaj więcej »

  • Szkolenia dla przyszłych franczyzobiorców

    Piątek, 09 października 2009

    W listopadzie firma doradcza Profit system rozpocznie cykl szkoleń dla kandydatów na franczyzobiorców i franczyzodawców. Projekt finansuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach unijnego programu „Kapitał Ludzki". Czytaj więcej »

  • 40. urodziny Stoczka

    Czwartek, 08 października 2009

    Stoczek, jeden z czołowych producentów dań gotowych w Polsce obchodzi 40. urodziny. Firma, pochodząca ze Stoczka Łukowskiego, jest pierwszą która wprowadziła produkty tej kategorii na polski rynek. Od 1969 roku Spółka produkuje wyroby na bazie przepisów tradycyjnej, staropolskiej kuchni przy wykorzystaniu wyłącznie naturalnych składników. Obecnie... Czytaj więcej »

  • Stokrotka szuka pracowników

    Czwartek, 08 października 2009

    Sieć sklepów Stoktotka poszukuje pracowników do swoich placówek. Wolne etaty czekają na Koordynatora stoiska mięsnego w Białymstoku, kasjera-sprzedawcę oraz Asystenta Kierownika Sklepu w Opolu Lubelskim. Czytaj więcej »

  • Wyścig po nagrody w CH Auchan Piaseczno

    Czwartek, 08 października 2009

    Już w najbliższy poniedziałek, 12 października w CH Auchan Piaseczno rusza wielki konkurs:  "3...2...1... START!" Wyścig po nagrody!
    Czytaj więcej »

  • CH Auchan Piaseczno zadba o serca klientów

    Czwartek, 08 października 2009

    W niedzielę 11 października o godz. 10.00 w CH Auchan Piaseczno rusza wielka akcja "Zadbaj o swoje serce", podczas której wszyscy chętni będą mogli skorzystać z bezpłatnego badania EKG oraz zasięgnąć porady lekarza.
    Czytaj więcej »

  • Problem kradzieży w handlu

    Czwartek, 08 października 2009

    Kradzieże od lat stanowią problem w centrach handlowych i sklepach. Właściciele sklepów sieciowych ponoszą ogromne straty z tego tytułu, zwłaszcza gdy nastały czasy spowolnienia gospodarczego ze względu na kryzys. Czytaj więcej »

  • Ruch bez doładowań pre-paid PTC

    Czwartek, 08 października 2009

    Polska Telefonia Cyfrowa wypowiedziała Ruchowi umowę na dystrybucję doładowań pre-paid. Umowa ulegnie rozwiązaniu z dniem 7 kwietnia 2010 roku. Czytaj więcej »

  • Dużą pomysłowością wykazali się przemytnicy papierosów na granicy z Litwą. 150 tys. paczek papierosów podlascy celnicy znaleźli w kilku tysiącach dużych puszek, w których miała być ziarnista kawa. Wartość przemytu przekracza milion złotych - poinformował PAP w środę rzecznik prasowy Izby Celnej w Białymstoku Maciej Czarnecki. Czytaj więcej »

  • 21 października w Centrum Handlowym Manhattan w Gdańsku, na odmienionym poziomie -1, nastąpi otwarcie supermarketu Piotr i Paweł. Czytaj więcej »

  • Urodzinowa kumulacja w Intermarché

    Środa, 07 października 2009

    6 października ruszyła Urodzinowa Kumulacja w Intermarché, specjalna akcja zorganizowana z okazji 12 urodzin sieci. Do wygrania przez klientów jest łącznie 500 000 złotych. Loteria prowadzona pod nadzorem Ministerstwa Finansów potrwa do 25 października. Czytaj więcej »

  • Przez ponad dwa miesiące klienci sklepów w Kamiennej Górze i okolicach oddawali swoje głosy, na te sklepy, które ich zdaniem cechuje miła obsługa, komfort zakupów i wysoka jakość oferowanych produktów. Czytaj więcej »

  • Sephora - sieć perfumeryjna z artykułami kosmetycznymi - wynajęła 254 mkw. w centrum handlowym Galeria Słoneczna w Radomiu. Wyłącznym agentem przy komercjalizacji obiektu jest firma Cushman & Wakefield, światowy doradca w dziedzinie nieruchomości.   Czytaj więcej »

  • Muszkieterowie otworzyli 21 stację benzynową

    Środa, 07 października 2009

    W ramach rozwoju własnej sieci stacji benzynowych Grupa Muszkieterów otworzyła 6 października kolejny punkt, tym razem w Pszczynie w województwie śląskim. Stacje paliw budowane przy sklepach Intermarché to stały element strategii, który zakłada uzupełnienie oferty jej sklepów. Obecnie pod logo Intermarché działa 21 stacji. Czytaj więcej »

  • MAKRO Centrum Rozwoju Firm ma już rok

    Środa, 07 października 2009

    1 października minął rok od otwarcia MAKRO Centrum Rozwoju Firm. W ciągu 12 miesięcy w szkoleniach organizowanych przez Centrum udział wzięło 1 100 przedstawicieli niezależnego handlu. Czytaj więcej »

  • 1 października br. ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Ballantine's Finest, najlepiej sprzedającej się whisky szkockiej w Europie (według badań IWSR 2008). Osią komunikacyjną Planu Ballantine's są hasła: „Znajdź swój rytm", „Znajdź swoją perspektywę", „Znajdź swoją przestrzeń". Czytaj więcej »

  • Tłumy na otwarciu Galerii Niwa w Oświęcimiu

    Wtorek, 06 października 2009

    Około 50 tys. klientów odwiedziło Galerię Niwa w Oświęcimiu, w ciągu pierwszego weekendu po jej oficjalnym otwarciu. Galeria Niwa to pierwszy nowoczesny kompleks handlowo-rozrywkowy w mieście i regionie. Nowo otwarte centrum handlowe spotkało się z ciepłym przyjęciem wśród mieszkańców miasta. Czytaj więcej »

  • Grupa Eko Holding, właściciel sieci supermarketów Eko, podpisała porozumienie z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie promowania ryb i produktów rybnych we wszystkich sklepach Eko. Grupa zobowiązała się do umieszczania w swoich materiałach reklamowych i marketingowych hasła „Ryba wpływa na wszystko" oraz logotypu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.... Czytaj więcej »

  • 3 października zostały otwarte dwa nowe Milea delikatesy, sklepy należące do franczyzowej sieci Milea. Czytaj więcej »

  • Stabilna sprzedaż owoców i warzyw

    Wtorek, 06 października 2009

    Rynki hurtowe nie odczuwają kryzysu, a sprzedaż owoców i warzyw pozostaje stabilna rok do roku. Ceny warzyw w pierwszych dniach października są niższe rok do roku i ten trend powinien się utrzymać w kolejnych miesiącach - uważają przedstawiciele Stowarzyszenia Polskie Rynki Hurtowe(SPRH). Czytaj więcej »

  • Łmeat kupił od syndyka zakłądy Mięsne Dolina Noteci. Jak ustalił dziennik Rzeczpospolita, zapłacił za nie ponad 20 mln złotych. Czytaj więcej »

  • Warszawa jest miastem, które może oczekiwać największego napływu firm w najbliższych pięciu latach, według corocznego dwudziestego raportu European Cities Monitor. Tym samym zastąpiła Moskwę, która spadła w rankingu popularności na drugą pozycję. Wśród największych firm europejskich 36 korporacji uznało Warszawę jako atrakcyjny cel dalszej ekspansji w... Czytaj więcej »

  • Netto zmierza w kierunku wschodnim

    Wtorek, 06 października 2009

    Duńska sieć Netto już w czwartek 8 października rozpocznie działalność w Opocznie. Będzie to najdalej wysunięty na wschód sklep firmy. Jego otwarciu towarzyszyć będę liczne atrakcje dla klientów. Czytaj więcej »

  • Aktor i producent filmowy Bruce Willis ma zamiar zainwestować w dystrybutora alkoholi Belvédere, który w Warszawie jest notowany na giełdzie jako Sobieski. Willis ma również wejść w skład rady dyrektorów firmy. Czytaj więcej »

  • Intensywne działania promujące markę bakaliowego potentata przynoszą efektywne rezultaty. Sprzedaż Spółki nadal dynamicznie rośnie, zaś wyniki badań renomowanej agencji badawczej GfK Polonia wskazują, że produkty sygnowane logo HELIO mają już największy wolumenowo udział w rynku paczkowanych bakalii w Polsce. W kontekście zbliżającego się sezonu świątecznego HELIO... Czytaj więcej »

  • Ma ponad 14 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni i oferuje 12 tysięcy pozycji asortymentowych. Spółka Tradis uruchamia nowoczesne Centrum Dystrybucji w Białymstoku. Po rozbudowie hala spełnia najwyższe standardy obsługi logistycznej i jest jedną z najnowocześniejszych w kraju.  Czytaj więcej »

  • Łatolotto- promocja marki Łaciate

    Poniedziałek, 05 października 2009

    Łatolotto - pod taką nazwą 12 października br.  rusza promocja marki Łaciate. Potrwa do końca roku. Czytaj więcej »

  • Netto rusza z kampanią reklamową

    Poniedziałek, 05 października 2009

    Nie tylko telewizyjne reklamy produktów, ale także konkurs plastyczny dla dzieci z fantastyczną nagrodą główną - wycieczką do Laponii dla czteroosobowej rodziny. Tak się promuje od 4 października duńska sieć handlowa Netto.  Czytaj więcej »

więcej artykułów